Nederland
Valuta:
  Inloggen  |   Account aanmaken    
korting loopschoenen

Verzenden & retouren

Verzending

- De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van een alomvattend en doeltreffend afleveradres.
- Meestal zullen we UPS of DHL als verzendmethode, maar absolute.We niet uw handtekening bij de levering aan wat je nodig hebt. Als het pakket niet bij u thuis werd afgeleverd, ga dan naar het postkantoor op te halen (breng uw geldig legitimatiebewijs).
- We hebben 12 tot 36 uur om uw bestelling te bereiden na de bestelling is betaald successfully.As zodra de opdracht die is verzonden, meestal duurt het 4-7 werkdagen om er te komen, wees geduldig en wij contacteren voor alle hulp.
- U ontvangt een e-mail met het tracking-nummer en het bijhouden van koppelingen.
- Controleer uw e-mail box meerdere keren, zullen wij u e-mails sturen over de bestelling indien nodig
- De scheepvaart is gratis, tenzij anders vermeld.
- Accepteer nooit COD (rembours).
- Heeft u vragen, dan kunt u ons mailen in de tijd.


resultaten
- Vraag: Wat is het terugkeerbeleid?
- Antwoord: indien retournering, neem dan eerst contact op met onze klantenservice, zullen wij u een retouradres. We accepteren alleen terug in de volgende gevallen: sturen wij u de juiste maat / verkeerde / beschadigde goederen kleur. De producten moeten worden teruggestuurd met alle originele verpakking (full-tag, of hebben). Neem meer zorg van de follow-up statement, want wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies tijdens de terugkeer. Zodra wij uw terugkeer ontvangen, laat het ons twee dagen om te gaan met it.As zodra de betaling is voltooid, zullen wij u op de hoogte via e-mail, moet de kosten van de retourzending worden betaald door jezelf.
- Probleem: terugkeren perceel, kan ik de verzendkosten te betalen?
- Antwoord: Ja, u moet betalen. Daarnaast adviseren wij dat u meer tijd voor hun terugkeer of verzekering.
- Probleem: je hoeft geen restitutie te accepteren?
- Antwoord: Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd: de verpakking of beschadigde / tijd / beschadigde producten die worden gebruikt door u / verloren jezelf product label.
- Probleem: Als ik bestellen, ik moet douanerechten te betalen?
- Onder normale omstandigheden hoeft u geen douanerechten, maar geen absolute betalen; Wij bieden een bezorgservice van deur tot deur.