Nou, wat moet er nog meer gebeuren?
We hebben al het begin van een base class voor de units. Deze moet nog worden uitgebreid, en er moeten nog wat andere classes komen, voor andere spelonderdelen.
Voor de IDE zijn de volgende dingen voorgesteld: Eclipse, Visual Studio, Dev-cpp of Code::Blocks. Ikzelf gebruik Dev-cpp en vind hem erg fijn, maar ik doe niet echt vaak serieuze dingen met C++ en ik hoor er niet veel goeds over. Ik denk dat het het beste is om dit over te laten aan Divendo, jeetee en n_e.
Als compiler lijkt gcc me inderdaad het beste omdat het cross-platform is. Maar goed, ook hier heb ik niet veel verstand van.

Laloeka, je vraagt wat je kunt doen. Nou, we moeten toch echt een keer wat gaan doen, in plaats van al dat gespeculeer. Je kunt natuurlijk meehelpen met programmeren. Misschien kun je, later voor de graphics zorgen. Je kunt natuurlijk meehelpen ideeën op te doen en mee te beslissen wat de volgende stap is.
En n_e, je bemoeit je er erg veel mee (wat erg fijn is), maar het blijft eigenlijk alleen bij tips en commentaar. Zou je ook echt het team willen joinen (

), en zo ja, waar wil/kun je je dan allemaal mee bezig houden? Ik denk dat het erg lastig gaat worden, vooral het online- en het AI-gedeelte, en we zijn niet met de meest ervaren mensen, dus ik denk dat het erg handig zou zijn als je mee zou willen helpen.
Verder zat ik te denken, zal ik een topic openen voor de graphics? Dat is tenslotte een onderdeel wat erg los staat van de rest van het project. Daar tegenover is het handiger om de graphics tot het laatst te bewaren, als de engine al af is.
Edit; Ik ga nu trouwens een week weg dus het was wel een lekker moment om te posten, maar ja.