Ben vandaag terug van vakantie

Ik ben al een tijdje lid, maar ik zal mij ook maar voorstellen, ik noem mij op het internet rodojo(waarom weet ik niet, 't is een soort van AKA geworden). Ik word op 22 Nov 15 en ik ga op moment van schrijven naar 3 VWO+ en ik woon in Apeldoorn.
Ik beheers de volgende computertalen:
- HTML;
- PHP;
- MySql;
- ActionScript 2.0;
- C++ (klein beetje);
- JavaScript(hééél klein beetje);
- CSS(hééél klein beetje);
- Java(eigenlijk niet

);
Ik begon met HTML, ik weet nog dat ik op 12(of in die buurt) augustus 2006 mijn eerste website maakte. Ik kwam in begin 2007 in aanraking met PHP. Daarmee ben ik heel
lang bezig mee geweest. Ik heb in zomer 2007 ook nog website gemaakt, waar ik maanden aan had gewerkt waarmee ik van plan was geld ermee verdienen (de website bestaat nog steeds, hoewel het nooit toegangelijk is geweest voor derden).
In de eerste klas kwam ik écht in contact met Flash(ActionScript 2.0). Sindsdien doe ik eigenlijk (bijna) nooit meer wat met mijn PHP, HTML, MySql etc. kennis
en ben ik dezer dagen nog steeds bezig met Flash(ActionScript 2.0) om 3D te maken, en soms maak ik af en toe een (nog 2D) spelletje. Ik probeer nu zo snel mogelijk dat
3D af te maken(waar ik ook al maanden mee bezig ben

), zodat ik een online multiplayer game kan maken.
Verder speel ik óok (elektrisch gitaar).
EDIT:
Max, als je niet had gezegd wat je geboortedatum was, dan had ik écht gedacht dat je een volwassen iemand was(ik bedoel dit positief).